Necessito informació sobre la meva assegurança

¿Tens cap dubte sobre la teva assegurança SegurCaixa Adeslas? Si tens una assegurança o més de Salut, Llar, Auto, Dental, etc., aquí resolem les preguntes més comunes, perquè puguis conèixer les gestions, els termes més comuns i els avantatges de l’assegurança: copagaments de l’assegurança de salut, atenció mèdica en diferents idiomes, què cal fer en cas de sinistre a la llar, com es fa un comunicat en cas d’accident de cotxe, tractaments dentals i molt més.

Assegurança de salut

¿Què són els copagaments?

Són imports que has d’abonar per accedir a determinats serveis i que permeten equilibrar la quota mensual de l’assegurança.

¿Què és el període de carència?

Per sol•licitar algunes proves o intervencions mèdiques cal que faci un cert temps que ets assegurat d’Adeslas.

Què és el reemborsament de despeses? Com el puc demanar?

El reemborsament de despeses és la devolució al client d’un alt percentatge de la factura que abona quan va a un especialista o centre sanitari aliè al quadre mèdic d’Adeslas en qualsevol lloc d’Espanya o del món.

El reemborsament de despeses només s’aplica als productes següents de la companyia:

Necessito orientació mèdica on-line. Oferiu aquest servei?

Sí, tens un servei d’orientació mèdica on-line. Per accedir-hi només has d’iniciar sessió a l'Àrea Client i accedir a Serveis mèdics > Orientació mèdica. Selecciona l’opció que vulguis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari on-line). Podràs concertar una cita o enviar una consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.

També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i que tingui aquesta opció. Aquí t’expliquem com ho pots fer.

¿En què consisteix la recepta electrònica Adeslas?

La recepta electrònica és un avenç que agilitza el servei, evita desplaçaments innecessaris, i afavoreix el seguiment per part del facultatiu.

Amb ella, podràs obtenir de forma còmoda en el teu correu electrònic la prescripció que t'hagi pautat un especialista, per la qual cosa suposa el complement perfecte de les videoconsultes i consultes telefòniques que facis amb el metge.

Més informació sobre la recepta electrònica.

Puc disposar de proveïdors mèdics que ofereixin atenció en diferents idiomes?

A través del quadre mèdic es poden filtrar els resultats per saber quin idioma preferent d’atenció té el proveïdor. Els checks apareixeran en actiu sempre que dins de la província consultada hi hagi aquestes opcions. Si no hi hagués l’opció, els filtres apareixeran desactivats.

A través del quadre mèdic, un cop hagis fet la cerca per especialitat es podrà consultar per filtre si el proveïdor ofereix la consulta en anglès, francès o alemany.

En què consisteix el servei de casos greus?

El poden demanar assegurats als quals se’ls han diagnosticat algunes d’aquestes malalties: càncer, embòlia o trombosi cerebral, infart de miocardi o altres malalties del cor. Un coordinador sanitari t’ajudarà a resoldre tots els dubtes i a planificar els serveis que necessitaràs en aquest moment tan delicat, t’oferirà tota la informació que necessitis en cada moment i desenvoluparà pautes per ajudar-te a afrontar millor la malaltia. Si et convé, pots sol•licitar aquest servei aquí.

Assegurança de llar

Què cal fer en cas de sinistre o de necessitar els serveis de la companyia?

Si es produeix un sinistre, només hauràs de trucar al telèfon 900 50 50 40 i, al moment, iniciarem els tràmits oportuns a qualsevol hora del dia o de la nit, fins i tot els festius.

Quines dades necessito per comunicar un sinistre?

Et demanarem el nom, telèfon de contacte, número de pòlissa, data, hora, lloc del sinistre i descripció de les causes del sinistre. Dades relatives al perjudicat (3a persona) o causant si n’hi hagués: companyia asseguradora, número de pòlissa, domicili, població i telèfon.

Instruccions que cal seguir en cas de sinistre
  • Pren les mesures mínimes indispensables per minimitzar-ne les conseqüències (tancar la clau del gas, tallar l'electricitat, tancar el pas general de l'aigua, etc.). Si ho necessites, pots trucar al servei d'assistència a la llar al telèfon: 914 894 317.
  • No et facis càrrec de cap pagament a tercers sense haver-ho consultat prèviament amb la companyia.
  • Conserva els elements que hagin estat substituïts per facilitar la posterior taxació del perit.
  • Facilita al perit que intervingui la màxima informació possible, així com qualsevol dada que pugui resultar d' interès.
  • Sempre que calgui (robatori, atracament, etc.) denuncia el fet a l' autoritat competent.

Assegurança d’auto

Per què caldria triar el SegurCaixa Auto Selecció?

SegurCaixa Auto Selecció és l’assegurança d’automòbil creada per SegurCaixa Adeslas i pensada exclusivament per atendre les necessitats dels clients com a conductors. És un producte adaptat a les últimes novetats del mercat, amb àmplies i innovadores cobertures.

Consulta els compromisos de servei SegurCaixa AUTO SELECCIÓ aquí

¿Quina modalitat de SegurCaixa Auto Selecció m'interessa més?

El SegurCaixa Auto Selecció t’oferirà diverses alternatives de contractació, en funció de les necessitats que tinguis i l’antiguitat del vehicle. La modalitat a tot risc, amb franquícia o sense, és la millor opció per a vehicles nous de concessionari.

Si el cotxe era teu o l’has comprat a un particular o concessionari i té fins a 5 anys d’antiguitat: et recomanem la modalitat a tercers ampliada per a vehicles d’entre 5 i 7 anys d’antiguitat, i la modalitat a tercers amb llunes per a vehicles de més de 7 anys.

¿Quins documents poden ser útils per calcular el meu pressupost?

Calcular el pressupost del SegurCaixa Auto Selecció és senzill i no necessitaràs excessiva documentació per obtenir-lo. No obstant això, t’indiquem dos documents que et poden ser útils: fitxa tècnica del vehicle (et donarà informació sobre la marca, model i versió) i permís de circulació (t’informarà sobre la matrícula i l’antiguitat).

A més del conductor titular declarat, qui més pot conduir el vehicle?

Amb el SegurCaixa Auto Selecció queden automàticament inclosos els conductors de més de 25 anys i amb més de 2 anys de permís que, ocasionalment, condueixin el teu vehicle. En cas que hi hagi algun conductor menor de 25 anys o amb menys de 2 anys de permís que l’hagi de conduir, ho hauràs de declarar a SegurCaixa perquè quedi inclòs a la pòlissa.

Quins altres vehicles puc assegurar?

Vehicles amb matrícula espanyola (turismes d’ús particular, professional o mixt, monovolums i tot terreny).

He de detallar l’equipament complet del vehicle, com ara els accessoris i els elements opcionals

La pòlissa del SegurCaixa Auto Selecció cobreix, automàticament, tots els accessoris de sèrie o elements opcionals sense que s’hagin de declarar expressament. A més, també cobreix sense declaració altres accessoris fins a un límit de 1.500 € (a primer risc).

Puc assegurar qualsevol vehicle a tot risc?

La modalitat d’assegurança a tot risc sense franquícia es pot contractar per a vehicles nous de concessionari. Si el vehicle ja era teu o l’has adquirit de segona mà a un particular o concessionari, pots optar per les modalitats a tot risc amb franquícia, a tercers ampliat o a tercers amb llunes.

 

Quines cobertures addicionals puc afegir al SegurCaixa Auto Selecció?

Les diverses modalitats del SegurCaixa Auto Selecció ofereixen les prestacions més grans del mercat, ja que estan pensades per cobrir les necessitats de tots els conductors, tant per les seves característiques personals com pel tipus de vehicle que cal assegurar.

No obstant això, pots ampliar l'assegurança amb les següents opcions:

  • Gestió de multes i pèrdua de punts
  • Vehicle de substitució (per accident o robatori)
  • Ampliació a 60.000 € de la garantia d' accidents al conductor per defunció i invalidesa total i permanent.
  • Així mateix, si el teu vehicle l’ha de conduir un conductor menor de 25 anys o amb menys de dos anys de carnet, has de contractar una garantia addicional.

Si el vehicle l’ha de conduir un conductor menor de 25 anys o amb menys de dos anys de carnet, l’has de declarar a SegurCaixa perquè quedi inclòs i cobert a la pòlissa.

Quina valoració es fa sobre el vehicle en cas de pèrdua o sinistre total?

En cas de pèrdua total del vehicle, la indemnització és la següent: durant els dos primers anys, i sempre que siguis el primer propietari del vehicle, t’indemnitzarem pel valor de nou (pel preu del vehicle nou).
Si el vehicle té més de dos anys o no ets el primer propietari del vehicle, t’indemnitzarem segons el valor de mercat (pel valor de l’adquisició del vehicle, segons l’antiguitat i les característiques).

¿Tinc cobertura per a recursos de multes i pèrdua de punts del permís de conduir?

T’oferim la possibilitat de contractar de manera addicional la cobertura per als recursos de multes i pèrdua de punts del permís de conduir. T’assessorarem telefònicament sobre les gestions que cal fer en els recursos de multes. Així mateix, gestionarem descàrrecs i recursos ordinaris contra aquestes sancions procedents de la llei de trànsit. A més, el SegurCaixa Auto Selecció et cobreix les despeses de matriculació al curs per recuperar totalment o parcialment els punts, a partir de la pèrdua de 4 punts.

Com he de fer el comunicat d’accident?

Podràs comunicar el comunicat a SegurCaixa Auto Selecció a través del web de SegurCaixa Adeslas o trucant al 900 50 50 40.

I si ets client de CaixaBank, també pots gestionar la pòlissa a través de l'App SegurCaixa AUTO.

¿Puc triar el taller que vulgui?

Podràs triar el teu taller de confiança per reparar el vehicle, fins i tot el del concessionari de la marca.

Si se’m punxa una roda, puc comptar amb el SegurCaixa Auto Selecció?

El canvi de pneumàtics per punxada queda inclòs a la pòlissa del SegurCaixa Auto Selecció, i també altres circumstàncies imprevistes, com quedar-se sense combustible o perdre les claus del vehicle. Consulta totes les cobertures que inclou l’assistència en viatge.

Assegurança Dental

¿On puc trobar la Clínica Dental Adeslas més propera?

A través del cercador de Clínica Dental Adeslas, pots clicar sobre el botó a prop teu per mostrar les clíniques que tens més a prop d’on siguis o introduir una adreça al cercador.

¿Puc demanar cita on-line a les clíniques dentals Adeslas?

, pots programar la cita aquí.

  • Només cal que seleccionis la província i la ciutat, i triar la clínica dental d’Adeslas que t’estimis més.
  • Després d’emplenar el formulari ens posarem en contacte amb tu per gestionar la cita.
Sóc el prenedor de la pòlissa. ¿Puc consultar les cites dels meus beneficiaris?

En compliment de la Llei orgànica de protecció de dades (LOPD), només pots veure les cites que siguin per a tu o que hagis sol•licitat directament per a tercers, ja siguin beneficiaris o no. Queden fora d’aquest àmbit les cites dels beneficiaris que s’hagin fet telefònicament, o a la clínica, o que hagin demanat directament els beneficiaris de manera on-line.

¿Quins tractaments dentals s'ofereixen a les Clíniques Dentals Adeslas?

En el següent enllaç trobaràs els tractaments i la informació disponibles.

¿On puc consultar els preus dels tractaments dentals?

Infòrmac aquí sobre els preus dels nostres tractaments, finançament i assegurança dental.

Assegurança d' accidents

Per què hauria de triar el SegurCaixa Accidents Complet?

SegurCaixa Accidentes Complet és l’assegurança d’accidents individual creada per SegurCaixa Adeslas i pensada exclusivament per als nostres clients. Cobreix el pagament d’un capital en cas de mort o invalidesa absoluta i permanent a conseqüència d’un accident ocorregut tant en l’àmbit de la vida privada com en el de la professional de l’assegurat.

¿Cobreix la Invalidesa parcial?

El SegurCaixa Accidents Complet com a cobertura diferencial també assegura un percentatge del capital en cas que es produeixi alguna invalidesa parcial, segons s’estableix al barem (pèrdua o inutilització absoluta d’un dit, d’una mà, d’una cama, etc.).

A qui s’adreça?

S’adreça a qualsevol persona d’entre 18 i 64 anys que tingui la necessitat d’assegurar la família i a si mateixa en cas de situacions no esperades (pèrdua d’un braç, d’una cama, o defunció), com també clients que per la seva professió, hàbits, etc., estiguin sensibilitzats per la possibilitat de patir un accident.

¿Quines necessitats cobreix?

El SegurCaixa Accidents Complet assegura un capital per cobrir possibles situacions inesperades a conseqüència d’un accident. Assegura una tranquil•litat econòmica a l’assegurat, ja que està cobert en cas de pèrdua d’alguna part del cos que li pugui dificultar el desenvolupament normal d’una activitat laboral. Assegura una tranquil•litat econòmica a la família si es produís la defunció de l’assegurat de manera inesperada en un accident de circulació.

¿Cal superar un qüestionari mèdic per contractar-lo?

La contractació de SegurCaixa Accidentes Completo és ràpidafàcil i no requereix superar cap qüestionari mèdic.

Assegurança de Decessos

¿Estic assegurat de per vida?

La pòlissa té caràcter vitalici, per la qual cosa un cop contractada es manté fins que l’assegurat decideixi finalitzar el contracte o en cas de defunció.

M’he d’incloure a l’assegurança?

Pots contractar l’assegurança sense ser l’assegurat, de manera que pots contractar diverses pòlisses per a tota la família i triar una localitat de sepeli diferent per a cada pòlissa.

¿Quin serà el meu capital assegurat?

El capital assegurat s’estableix de manera automàtica en funció del cost a la localitat seleccionada per al sepeli. Es destina a cobrir el servei de decessos.

.

Altres assegurances

Si encara tens dubtes o ens vols fer alguna consulta sobre altres assegurances de SegurCaixa Adeslas, pots contactar amb nosaltres a través del telèfon de 24 h 900 50 50 40 i 91 125 98 41 o als telèfons habilitats per a cada assegurança disponibles aquí.

Informació legal i protecció de dades

Informació legal: recorda que pots desistir del contracte, sense haver-ne d’indicar els motius i sense que se t’apliqui cap penalització, durant els primers trenta dies naturals des de la data en què l’assegurador et faciliti la documentació corresponent a la pòlissa.  

Informació bàsica sobre protecció de dades: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, com a responsable del tractament,tracta les dades personals que es facilitin per tramitar la simulació d’assegurança i per fer el perfilat per calcular l’import de la prima. Si no es formalitza la pòlissa, quan hagin passat deu dies hàbils des de la data de finalització de validesa d’aquesta simulació les dades que contingui es cancel·len. Així mateix, les dades de contacte es fan servir per enviar-te la informació derivada de la sol·licitud, que pot generar una trucada al telèfon que s’ha informat en el procés de tarifació, com també fer-te arribar la informació a través del correu electrònic que has facilitat.  
Les dades que es faciliten no se cedeixen a tercers, tret d’obligació legal o per prestar el servei. Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web següent: https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/proteccio-de-dades