Assegurances de cotxe 
Compromisos de servei de SegurCaixa Auto

Descobreix els Compromisos de qualitat de servei de SegurCaixa Auto

Compromisos de servicios

A SegurCaixa Adeslas et volem oferir les millors garanties i, per això, hem creat sis compromisos de qualitat de servei perquè tinguis la protecció extra que et dona l’assegurança d’Auto.

1. Revisión de 20 puntos de seguridad​

Revisió del vehicle en qualsevol moment de l’any, a través de la xarxa de tallers col·laboradors. Els punts de seguretat que cal revisar són:

  • Elements interns (nivell d’oli del motor, nivell de líquid refrigerant, nivell de líquid de frens i embragatge, nivell de líquid netejaparabrises, estat de les corretges auxiliars).
  • Il·luminació (intermitent/emergència, frenada, marxa enrere, posició/curta/llarga, reglatge de fars, antiboira).
  • Pneumàtics (estat, pressió).
  • Frenada/suspensió/direcció/transmissió/escapament (amortidors, marges, desgast de frens, tensió dels frens de mà, fugues).
  • I altres elements (eixugaparabrises, cinturó de seguretat).

Una vegada feta la revisió, el taller lliurarà un document amb el resultat i les possibles anomalies detectades. En cas que vulgui reparar les anomalies detectades en el mateix taller, es podrà sol·licitar un pressupost.

​Per sol·licitar la revisió gratuïta de 20 punts de seguretat pots trucar al 91 991 78 21, de dilluns a divendres, en horari de 8 a 22 hores.

2. Assistència en carretera en menys d’1 hora

En cas d’immobilització del vehicle per avaria o accident a Espanya, s’enviarà el servei de grua en un temps màxim de 60 minuts* (una vegada sol·licitat a través del telèfon gratuït d’assistència en viatge, al 900 301 900, disponible les 24 hores). Aquest servei també està disponible per a motos i furgonetes.​

*El compliment d’aquest compromís no és aplicable en casos de demora per causes climatològiques adverses o en casos de trànsit atípic ni serveis d’assistència en pistes forestals, camins i altres vies no transitables.​

3. Peritatge exprés en 24 h​

Una vegada sol·licitada la intervenció pericial, SegurCaixa Adeslas es compromet a enviar el pèrit al taller indicat en menys de 24 h des que s’hagi concertat la cita amb el taller i dins de l’horari d'atenció al client.

4. Autorització de reparació directa​

Autorització directa per a les reparacions que impliquin la substitució de llunes o reparació de carrosseria del vehicle assegurat fets en tallers col·laboradors amb un cost inferior a 300 € i hi hagi conformitat de pagament per part de SegurCaixa Adeslas.​

Després de comunicar el sinistre i d’encarregar la reparació al taller col·laborador, el taller podrà iniciar la reparació o substitució sense que calgui que hi intervingui un pèrit remot o presencial.​

5. Reparació exprés en 72 h​

Reparació de la carrosseria del vehicle en un dels tallers col·laboradors, en menys de 3 dies hàbils, després que un pèrit hagi validat els danys de manera remota o presencial.​

​Aquest servei serà efectiu per a pòlisses amb cobertures de danys propis, en reparacions de cost inferior a 500 € i que no comportin substitució o aprovisionament de peces de recanvi, i sempre que hi hagi conformitat de pagament per part de SegurCaixa Adeslas.​

​*Se n’exclouen els casos de sinistre múltiple, d’acord amb la definició inclosa en la clàusula “Definicions de la pòlissa per a sinistre múltiple”

6. Pagament d'indemnització en 48 h​

Indemnitzem per sinistres coberts per la pòlissa en 48 hores des del lliurament correcte de tota la documentació a SegurCaixa Adeslas.​

​En caso de robatori total, el període de 48 hores s’iniciarà després dels 40 dies establerts a la pòlissa per a aquests

 

 

Com es pot sol·licitar la compensació per incompliment dels Compromisos de servei?

En cas que necessitis sol·licitar la compensació per incompliment d’algun dels Compromisos de servei d’Auto, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat del vehicle”:​

Pots trucar al 91 991 78 21(de dilluns a divendres de 8 a 22 h)

Es pot sol·licitar la revisió o compensació fins a 30 dies naturals des de la finalització del servei origen del compromís.SegurCaixa Adeslas estudiarà el cas i gestionarà directament amb el client la sol·licitud, i en cas que s’apliqui, la gestió de la compensació econòmica de 200 €.​

Compromisos de servicios de auto

Necessites ajuda?

Recorda que pots trobar tots els serveis i funcionalitats per gestionar i fer sevir l’assegurança d’Auto a través de l’ Àrea Client

Truca'ns al 900 50 50 40 o 91 125 98 41
o cerca la teva Oficina més propera.