
Què és un sinistre?
Un sinistre és qualsevol dany o pèrdua provocat per un fet que es produeix de manera sobtada, accidental i imprevista, amb conseqüències establertes a les cobertures del contracte. Per exemple, el trencament d’un vidre o d’un element sanitari a conseqüència d’un impacte.
En canvi, els danys o les avaries que es produeixin per l’ús i el desgast continuat pel pas del temps no tenen consideració de sinistre. Per exemple, l’estufament de la pintura pel pas del temps.
Com es comunica un sinistre de llar?
A continuació, t’expliquem el passos que cal seguir per declarar un sinistre de l’assegurança de llar:
- Si tens un sinistre urgent, és a dir, no pots accedir a casa teva o no tens llum o aigua, truca’ns al 900 50 50 40 o al 91 489 43 17.
- Per a qualsevol altre cas, pots comunicar-ho des de l’Àrea Client seleccionat l’opció “Declarar sinistre” que trobaràs a la pòlissa de llar.
Confirma les dades i indica’ns si es tracta d’una urgència. Es consideren sinistres urgents quan l’assegurat no pot accedir a l’habitatge o no té llum o aigua.
Indica els detalls del sinistre i aporta tanta informació com puguis sobre els béns danyats.
En el cas de robatoris o actes vandàlics, et demanarem la denúncia a les autoritats.
Si vols, pots adjuntar fotografies o documents.
A més, pots concertar una cita amb el professional triat segons la disponibilitat.
Un cop enviat, gestionarem el sinistre al més aviat possible.
Farem la visita al domicili, revisarem tota la documentació i contactarem amb tu de seguida que puguem per informar-te sobre la resolució del sinistre.