ALTRES SERVEIS ADESLAS

 MÉS SALUT (Adeslas Salud y Bienestar)

Per ser client d’Adeslas, tens a la teva disposició Adeslas Salud y Bienestar, el teu centre de salut digital on accediràs als serveis principals de salut des del mòbil amb l’app:

Serveis personalitzats d'Adeslas Salut i Benestar

  • Quadre mèdic: busca els metges i hospitals més propers per especialitat, prova o tractament i desa els preferits.
  • Cita on-line: demana hora on-line i consulta les cites pendents i les que ja has fet.
  • Consulta no presencial: fes les consultes mèdiques per telèfon o videotrucada.
  • Centres d’urgència: tingues els telèfons d’urgències amb un sol clic i troba els centres més propers.
  • Orientació mèdica general 24 h: posa’t en contacte amb un metge a través del telèfon, per xat, e-mail o videoconsulta i resol els dubtes que tinguis de medicina general.
  • Orientació mèdica infantil: resol els dubtes que tinguis sobre la salut dels més petits.
  • Orientació psicoemocional: aprèn a gestionar les emocions i a sentir-te bé gràcies a l’assessorament dels nostres psicòlegs.
  • Perfil de salut: completa un test i descobreix el teu índex de vida saludable.
  • Plans de salut personalitzats: descobreix els plans d’estil de vida, salut familiar, prevenció i cures amb les quals podràs millorar la teva alimentació, fer rutines esportives amb un entrenador personal, prevenir i controlar malalties i aprendre sobre la salut familiar per cuidar els teus.
  • Targeta digital: porta la targeta d’assegurat al mòbil per identificar-te al centre mèdic i sol·licita un duplicat de la targeta, si ho necessites.
  • Autoritzacions on-line: sol·licita les autoritzacions de forma digital sempre que et calgui.
  • Reemborsaments on-line: sol·licita els reemborsaments des del mòbil.
  • Informació sobre la pòlissa: consulta la pòlissa, els pagaments i els rebuts.
  • Accés a continguts de salut: canal de pòdcast de pediatria, seminaris web de salut, infografies, videoconsells mèdics, blog i molt més.

Si encara no tens l’app d’Adeslas Salud y Bienestar, descarrega-te-la ara i comença a gaudir de tots els serveis a través del mòbil.

Descarregar APP Adeslas Salud y Bienestar

 

 MÉS ATENCIÓ (Servei d'orientació mèdica i Servei de segona opinió mèdica)

Servei d’orientació mèdica

Amb aquest servei podràs resoldre les preguntes de salut que et sorgeixin en qualsevol moment relatives a: 

  • Malalties: símptomes, tractaments, complicacions mèdiques.
  • Medicació: indicacions, contraindicacions, formes d’administració, etc.
  • Informes sobre anàlisis clíniques i altres proves de diagnòstic.
  • Consells sobre prevenció.

Pots accedir a aquest servei per telèfon o per internet: 

  • Servei d’orientació mèdica: 93 254 05 32, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores.
  • Accedeix al Servei d’Orientació Mèdica i un metge respondrà a les teves preguntes en un termini inferior a 48 hores.

Servei de segona opinió mèdica

A Adeslas oferim als assegurats d’assistència sanitària un servei de segona opinió mèdica per ajudar-te a contrastar diagnòstics amb els millors especialistes del món, relacionats amb malalties greus. Totes les facilitats, perquè rebis la millor atenció i tinguis la tranquil·litat que necessites si tens un problema greu de salut.

Com cal actuar: 

  • L’assegurat ha de sol·licitar el servei a través del 900 505 040 en una delegació d’Adeslas.
  • Haurà de donar el seu consentiment a l’equip mèdic per posar en marxa el servei i aquest iniciarà els tràmits per recollir la informació necessària sobre el cas.
  • Un comitè clínic seleccionarà els millors especialistes en qualsevol indret del món.

Per a qui és aquest servei? 

Persones diagnosticades d’una malaltia greu (processos oncològics, malalties neurològiques, malalties degeneratives i altres processos d’alta complexitat) i que vulguin tenir la seguretat que el diagnòstic i el tractament són els correctes contrastant-los amb l’avaluació del seu cas aportada per altres experts.

 

 MÉS TRANQUILITAT (Garantia de protecció de pagaments per atur)

Garantia de protecció de pagaments per desocupació

Amb Adeslas podràs mantenir la teva assegurança mèdica sense necessitat d'abonar la tarifa mensual durant 6 mesos, en cas d'incapacitat temporal o atur, o durant 12 mesos en cas de defunció o incapacitat permanent absoluta, quan la pòlissa inclogui dos o més assegurats (beneficiaris). Aquest és el nostre compromís perquè els nostres assegurats no perdin l'accés a l'assistència en els moments que més ho necessiten. 
 
Aquest servei només està disponible per a prenedors de pòlisses d'assistència sanitària individual amb tarifa i producte estàndard del canal assegurador, segons les condicions establertes al contracte, que podeu consultar a la vostra àrea privada. 
Consulteu la disponibilitat d'aquesta garantia en el vostre producte a través del 900 50 50 40 o 91 125 98 41.

 

 MÉS AVANTATGES (Club Adeslas)

 

Club Adeslas

Amb el Club Adeslas t'oferim una xarxa de més de 100 establiments en què només per presentar la teva targeta d'assegurat, pots accedir a interessants avantatges en oci, cura personal, turisme, lleure, esport, alimentació sana, etc ... Consulta tots els avantatges del Club Adeslas

 

ADESLAS ES MÉS

Audiòfons

SegurCaixa Adeslas ofereix el servei d’audiologia a través d’un acord amb l’empresa líder del sector, Audika Centros Auditivos.  

Què inclou?

  • Adquisició d’audiòfons a preus competitius.
  • Revisions auditives gratuïtes.
  • Entrenament auditiu gratuït als centres on es duu a terme (10 sessions de 15 minuts).
  • Revisions, ajustaments i neteja dels audiòfons cada tres mesos al centre més proper.
  • Audiometria de control sense cost cada 6 mesos.
  • Servei a domicili per a persones amb discapacitat, excepte per a revisions, ajustaments i neteja dels audiòfons, per als quals hauran d’anar al seu centre.

Avantatges i preu dels serveis: 

Audika ofereix als assegurats d’Adeslas unes condicions molt avantatjoses amb un preu molt inferior al del mercat. 

Contacte

Com es pot accedir al servei

Per accedir a aquest servei només cal disposar d’una pòlissa d’assistència sanitària d’Adeslas i demanar una cita.

Un cop allà, caldrà acreditar-se com a assegurat d’Adeslas presentant la targeta i el DNI. El cost d’aquest servei no està inclòs en les cobertures de la pòlissa. Adeslas no es responsabilitza del servei, sinó que és el metge o el centre executor de l’acte el responsable del servei donat.

 

Implant capil·lar i altres tractaments dermatològics

Implant capil·lar i altres tractaments dermatològics    

SegurCaixa  Adeslas  ofereix  el  servei  d’implant  capil·lar  i  en  altres  zones anatòmiques a través d’un acord assolit amb les dues empreses líders del sector MC360 i Hospital Capilar 

Què és el microempelt? 

És una intervenció ambulatòria mínimament invasiva que ens permet tractar l’alopècia. Neix per donar solució als problemes capil·lars que afecten milers de persones i millorar la salut capil·lar amb tractaments personalitzats.

Què inclou? 

  • Experts en tècniques FUE
  • Resultats garantits en 1 any   
  • Excel·lència mèdica avalada
  • Tot inclòs en la cirurgia  
  • Seguiment de per vida 
  • Facilitats de pagament

Avantatges i preus dels serveis:   

Totes dues empreses ofereixen als assegurats d’Adeslas unes condicions molt avantatjoses amb un preu molt inferior al del mercat. 

Contacte

Com es pot accedir al servei d’implant capil·lar

Per accedir a aquest servei només cal tenir una pòlissa d’assistència sanitària d’Adeslas i demanar cita amb algun dels dos proveïdors. 

Una cop allà, cal acreditar-se com a assegurat d’Adeslas presentant la targeta juntament amb el DNI. El cost d’aquest servei no està inclòs en les cobertures de la pòlissa. Adeslas no es responsabilitza del servei, sinó que és el metge o el centre executor de l’acte el responsable del servei proporcionat. 

Altres tractaments i serveis 

Tractaments dermatològics, amb descomptes d’entre un 10 % i un 50 %.

Cures domiciliàries per a persones dependents o amb cronicitat

SegurCaixa Adeslas ofereix el servei d’atenció domiciliària a través d’un acord amb Qida, empresa privada d’impacte social i líder en qualitat dins del sector. 

Tipus de serveis que inclou: 

  • Cuidadors per hores -Cuidadors unes hores al dia 
    • Atenció domiciliària d’extern/a amb experiència 
    • Atenció flexible a temps parcial 
    • Horaris flexibles adaptats a les necessitat 
       
  • Cuidadors interns - Cuidadors de dia i de nit 
    • Atenció domiciliària d’intern/a amb experiència 
    • Durant la setmana o cap de setmana 
    • Les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana  
       

Funcionament del servei: 

Per poder fer ús dels avantatges d’aquest servei, és requisit imprescindible que la persona cuidada o un familiar de primer grau, estigui assegurat/da a SegurCaixa Adeslas.

Contacte amb Qida per a tot el territori nacional: 93 012 95 13 y 91 028 39 66 

Més informació: qida.es 
 

Avantatges i preu dels serveis: 

Qida ofereix atenció domiciliària especialitzada amb un descompte exclusiu per als assegurats d’Adeslas. 

  • Model de serveis Règim de la Llar: 25% de descompte en la quota de selecció i 20% de descompte en la quota mensual

  • Model de serveis Règim General: 25% de descompte en la quota de selecció i 10% de descompte en el preu/hora total

Estudis biomecànics de la marxa i plantilles podològiques

SegurCaixa Adeslas ofereix el servei de podologia biomecànica a través d'un acord formalitzat amb Podoactiva, una empresa líder en el camp de la podologia i la biomecànica que disposa de més de 100 clíniques distribuïdes arreu del territori.

Tipus de serveis que inclou: 

  • Estudi biomecànic de la marxa: exploració a la llitera, anàlisi i distribució de la petja plantar, filmació de la marxa, anàlisi de la carrera, estudi de les pressions amb plantilles sensoritzades i també estudi cinemàtic.
  • Plantilles personalitzades: disseny i fabricació de plantilles personalitzades amb materials exclusius.

Funcionament del servei: 

  1. La persona assegurada contacta directament amb els centres de Podoactiva que s'ofereixen en aquest web
  2. És imprescindible identificar-se com a assegurat d'SegurCaixa Adeslas mitjançant la targeta sanitària

  3. Podoactiva informa dels preus i descomptes de cada servei pel fet de ser client preferent

  4. La persona assegurada paga directament al centre

Avantatges i preu dels serveis: 

Podoactiva ofereix un ampli llistat de centres podològics especialitzats amb un descompte exclusiu per als pacients d'Adeslas del 50% en els estudis biomecànics i del 10% en les plantilles.


Llistat de clíniques:

Troba el centre que tens més a prop aquí.

Cirugia refractiva

La cirurgia refractiva, com a cirurgia de precisió, sorgeix de l'aplicació del làser a les tècniques quirúrgiques:

  • No s'utilitza material quirúrgic.
  • Es duu a terme amb anestèsia local i, la majoria de vegades, no cal hospitalitzar.
  • La intervenció sol durar entre 10 i 15 minuts.
  • Sense sutura ni dolor postoperatori.
  • Recuperació visual immediata.

 

Condicions especials per als assegurats d'Adeslas

Per al tractament de correcció de la miopia mitjançant la cirurgia refractiva, Adeslas té unes condicions molt avantatjoses:

  • Un preu reduït, molt inferior al del mercat
  • Un ampli quadre de professionals i centres concertats a tot Espanya

 

Com accedir al servei de cirurgia refractiva

La cirurgia refractiva és un servei exclusiu que Adeslas ofereix als seus assegurats d'assistència sanitària amb una antiguitat superior a sis mesos.

Adeslas facilitarà als seus assegurats una carta de presentació per accedir al servei en el centre o professional escollit dins del quadre mèdic concertat.

Per a més informació truca al Servei d'Atenció 900 50 50 40.


El cost d'aquest servei no està inclòs en les cobertures de la pòlissa. Adeslas no es responsabilitza d'aquest servei, sinó que és el metge o centre executor de l'acte el responsable del servei donat.

Psicoteràpia

Perquè si vols viure sa no tan sols cal cuidar la salut física. Ara, a SegurCaixa Adeslas, també ens ocupem de donar-te assistència psicològica gràcies a un nou servei especialitzat, perquè d’aquesta manera t’oferim una cobertura sanitària integral.

 

Què és el servei de psicologia?

Una primera consulta d’avaluació psicològica encaminada a establir un pla terapèutic personalitzat en funció de les necessitats del pacient, fins i tot un tractament de psicoteràpia. 
  

Quines patologies s’avaluen i es tracten? 

  • Malalties psiquiàtriques:
    •  Esquizofrènia.
    • Depressió.
    • Trastorns psicòtics.
    •  Trastorns neuròtics.
    • Trastornos de Ansiedad.
    • Trastorns obsessiu-compulsius.
    • Trastorns de la personalitat.
  • Trastorns de la conducta.
  • Trastorns per abusos de substàncies psicotròpiques i addiccions.
  • Trastorns del desenvolupament psicomotriu i autisme.
  • Trastorns de l’alimentació: anorèxia i bulímia.
  • Trastorns de l’aprenentatge.


Període de carència?

Disponible des del primer dia per a tots els assegurats d’SegurCaixa Adeslas.


Com s’ha de fer servir aquest servei?

El servei de psicologia i psicoteràpia l’ha de prescriure un especialista en psiquiatria.

El cost de la sessió és de 24 euros, sense límit de sessions.

Les autoritzacions per a aquest servei es gestionen, exclusivament, a través de les oficines d’SegurCaixa Adeslas. 

Criopreservació de cèl·lules mare de cordó umbilical

SegurCaixa Adeslas ofereix el servei de criopreservació a través dels acords aconseguits amb les empreses líders del sector: VidaCordBio-Cord, Sevibe


Què és?

La conservació de cèl·lules mare de cordó umbilical serveix per reparar danys i malalties que puguin sorgir en el futur. Actualment s'utilitzen cèl·lules mare de cordó umbilical en el tractament d'alguns tipus de càncer i malalties autoimmunes.
El seu valor rau en la seva capacitat de transformar-se en qualsevol tipus de cèl·lula de l'organisme humà, per la qual cosa es poden aplicar directament on estigui localitzat el dany.
Les cèl·lules mare de cordó umbilical s'extreuen després del part, a partir de la resta de sang del cordó unit a la placenta. En extreure la sang del cordó umbilical poc després del part i preparar-la en un laboratori especialitzat, aquestes cèl·lules mare es poden conservar amb seguretat durant dècades.


Com s'utilitza el servei?

Els assegurats s'hauran de posar en contacte directament amb les companyies anteriorment esmentades a través dels seus telèfons d'informació i identificar-se com a assegurats de SegurCaixa Adeslas i ells s'encarregaran d'informar de les condicions dels seus serveis.
Per fer ús dels avantatges d'aquest servei, és requisit imprescindible que la futura mare sigui assegurada de SegurCaixa Adeslas.
Recordem a les assegurades que, per a la millor utilització d'aquest servei, és recomanable que contacteu amb les empreses prestadores amb un termini mínim de dos mesos d'antelació a la data prevista de part.


Contacte


Què cal fer abans del part?

  • Formalitzar la sol·licitud amb l'empresa que haguem triat.
  • Informar el ginecòleg de la pacient que està interessat en aquest servei.
  • Un cop realitzat el pagament del kit d'extracció la pacient el rebrà al seu domicili i haurà d'emplenar la documentació que es requereixi.


Al part

  • Portar el kit d'extracció a la sala de parts i lliurar-lo al personal mèdic.
  • Empleneu totalment la documentació i assegureu-vos que l'embalatge és correcte.
  • Trucar al servei de missatgeria, seguint les instruccions, per organitzar la recollida i el transport de la mostra al laboratori de destinació, segons l'empresa escollida


Després del part

Un cop al laboratori es realitzen les analítiques oportunes per determinar la viabilitat de la mostra.
Posteriorment es comunica als pares els resultats. Només en cas que la criopreservació s'hagi realitzat amb èxit, es procedirà al pagament del cost del servei. 

Homeopatia

SegurCaixa Adeslas incorpora la medicina homeopàtica amb un quadre de metges especialistes.

D’aquesta manera avancem, amb serveis cada vegada més especialitzats pel que fa a la cura de la salut. 

 
Què és l’homeopatia?

El terme homeopatia el va encunyar Samuel Hahnemann (1755-1843), un metge alemany que va defensar una medicina basada en el principi d’analogia en el qual les malalties es curen amb remeis que produeixen els mateixos símptomes, però administrats en molt petites.


En què consisteix?

L’homeopatia es pot definir com una mena de teràpia reguladora a través de remeis que estimulen i controlen la tendència de l’organisme a curar-se per si sol.

El metge homeòpata fa servir medicaments que actuen per similitud simptomàtica amb el quadre clínic del pacient aplicant la llei de l’efecte invers: els medicaments actuaran invertint l’acció tòxica que tenen les substàncies en la forma original corresponent, i aconseguiran que actuïn sobre la malaltia.


Com es fa servir el servei?

  • N’hi prou presentant la targeta d’assegurat.
  • No hi ha cap límit de sessions.
  • No hi ha cap període de carència.
  • El preu establert per accedir al servei d’homeopatia és de 30 € per consulta.
  • Es paga a l’homeòpata directament.

Osteopatía

Adeslas incorpora la medicina osteopàtica amb un quadre de metges especialistes.

Així avancem, amb serveis cada cop més especialitzats en la cura de la salut. 


Què és l'osteopatia?

És un sistema de medicina manual que focalitza la seva atenció en les relacions existents a nivell anatòmic i fisiològic entre les diferents estructures corporals, que ofereix cures de salut comprehensives, que poden incloure la prevenció i el tractament, centrant la seva atenció en alteracions del aparell locomotor.


En què consisteix?

Festa especial atenció a la relació existent entre l'estructura i les funcions del cos, buscant donar un estímul per afavorir-ne l'autoregulació mitjançant els mecanismes propis que el cos posseeix. El tractament sempre es realitza amb les mans i busca entre altres coses, millorar el flux de sang i la recollida limfàtica al teixit a tractar.


Com s'utilitza el servei?  

  • Només cal presentar la targeta d'assegurat.
  • No hi ha límit de sessions.
  • No hi ha període de carència.
  • Consulta els preus a qualsevol de les nostres delegacions Adeslas.
  • Es paga directament a l'osteòpata.

Acupuntura

Adeslas incorpora l'acupuntura amb un quadre de metges acupuntors.

Així avancem, amb serveis cada cop més especialitzats en la cura de la salut.  


Què és l'acupuntura?

És una medicina tradicional o natural amb múltiples indicacions, utilitzant-se en l'alleujament de dolor, millora del benestar, i el tractament de patologies agudes, cròniques i degeneratives.


En què consisteix?

L'acupuntura és una tecnologia complexa que es fonamenta en l'estimulació de punts especials del cos generalment mitjançant la inserció d'agulles. Es va basar en els seus orígens a la Medicina Tradicional Xinesa (MTC) i s'ha utilitzat des de fa més de 2.000 anys a la Xina.


Com s'utilitza el servei?

  • Només cal presentar la targeta d'assegurat.
  • No hi ha límit de sessions.
  • No hi ha període de carència.
  • Consulta els preus a qualsevol de les nostres delegacions Adeslas.
  • Es paga directament al metge acupuntor.

Tractaments de reproducció assistida

La reproducció assistida són els tractaments mèdics i les tècniques destinats a afavorir l’embaràs en cas de problemes de fertilitat masculins, femenins o de totes dues menes. Abans d’iniciar cap tractament, cal fer l’estudi bàsic amb les proves encaminades a diagnosticar la causa de l’esterilitat.


Què inclou?

Accés a mètodes i tractaments especialitzats (inducció a l’ovulació, inseminació artificial i fecundació in vitro) amb preus especials, dins d’un quadre recomanat de centres especialitzats.
Sense límit de sessions.


Com se sol·licita?

  • Per accedir a aquest servei, cal portar com a mínim 6 mesos d’alta com a assegurat d’SegurCaixa Adeslas en qualsevol dels productes d’assistència sanitària que cobreixen l’hospitalització.

  • Per poder fer servir el servei, cal demanar-lo en persona a través d’una oficina d’SegurCaixa Adeslas.

Adeslas es más