SegurCaixa Adeslas acredita la seva fortalesa en la gestió de la continuïtat de negoci

Publicat: 05-02-2024

Madrid, 5 de febrer de 2024. SegurCaixa Adeslas, companyia pertanyent al grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha renovat el certificat ISO 22301. Aquesta norma, que reconeix els esforços de l’asseguradora per gestionar els riscos relacionats amb la continuïtat de negoci, consolida les polítiques de protecció de la companyia davant les amenaces d’interrupció de processos crítics.

L’acreditació, concedida per AENOR, estableix els requisits per a la planificació, l’establiment, la implantació, l’operació, la supervisió, la revisió, la prova, el manteniment i la millora d’un Sistema de Gestió de Continuïtat de Negoci. Aquesta eina adopta un cicle de millora contínua per adaptar-se a riscos globals i impulsar la capacitat de resiliència de l’organització.

La renovació de l’ISO 22301 és una peça important de l’estratègia de SegurCaixa Adeslas per dotar-se d’un entorn de treball centrat en la protecció dels seus processos i actius més importants. Aquesta tasca ajuda a prevenir, respondre i tornar a operar més ràpidament després d’un incident crític, la qual cosa comporta efectes positius en la percepció dels clients i proveïdors sobre la solidesa de la companyia.

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el president executiu i Javier Murillo, el director general.