Inicia
  • Servei d'orientació mèdica

    Amb aquest servei podràs resoldre les preguntes que tinguis sobre salut en qualsevol moment, relacionades amb:

    • Malalties: símptomes, tractaments, complicacions, etc.
    • Medicació: indicacions, contraindicacions, formes d’administració, etc.
    • Informes sobre anàlisis clíniques i altres proves de diagnòstic.
    • Consells sobre prevenció.

    Per accedir a aquest servei, ho pots fer per telèfon o per internet:

    • Atenció al client 24 h 902 200 200.
    • Entrant al Servei d'Orientació Mèdica On-line aquí, en el qual un metge respondrà els dubtes que tinguis en un termini inferior a 48 hores.

  • Servei de coordinació mèdica en casos greus

    Davant d’una malaltia greu trobaràs qui t’ajudi en el teu dia a dia.
    Truca al 902 200 200 i un coordinador sanitari te orientarà per triar i planificar els recursos que tens al teu servei, amb major agilitat i garantía de qualitat.
    També pots sol·licitar el Servei via online aquí

    En cas d’infart, embòlia o càncer,
    TRUNCA AL TELÉFON: 902 200 200.
    Un coordinador sanitari t’ajudarà en el teu dia a dia.

  • Servei de segona opinió mèdica

    A Adeslas oferim als nostres assegurats d’assistència sanitària un servei de segona opinió mèdica per ajudar-te a contrastar diagnòstics amb els millors especialistes del món, relacionats amb malalties greus. Totes les facilitats perquè rebis la millor atenció i tinguis la tranquil·litat que necessites quan hi ha un problema greu de salut.

    Com actuar?
    • L’assegurat ha de sol·licitar el servei a través del 902 200 200 o en una delegació d’Adeslas.
    • Donarà el seu consentiment a l’equip mèdic per posar en marxa el servei i aquest iniciarà els tràmits per recollir la informació necessària sobre el cas.
    • Un comitè clínic seleccionarà els millors especialistes a qualsevol lloc del món.

    Per a qui és aquest servei?

    Persones diagnosticades d’una malaltia greu (processos oncològics, malalties neurològiques, malalties degeneratives i altres processos d’alta complexitat) i que volen tenir la seguretat que el seu diagnòstic i tractament són els correctes, contrastant-los amb l’avaluació del seu cas aportada per altres experts.