Bienvenida a Adeslas

T’expliquem els pròxims passos que cal seguir a partir d’ara:

Recorda’t d’esperar 72 h per registrar-te amb el número de pòlissa o de targeta que t’hem facilitat per SMS

Tens cap dubte sobre el registre a l’Àrea Client?

Quan et donis d’alta a l'Àrea Client accediràs a un entorn personal en el qual podràs fer nombroses gestions relatives a la teva assegurança de salut. T’evitaràs desplaçaments innecessaris i t’estalviaràs temps.

Donar-te d’alta és molt fàcil, només has de clicar aquí i, a continuació, seguir els passos que s’indiquen a la pantalla. Recorda que has de tenir a mà la targeta d’assegurat d’Adeslas i el DNI. Aquests procés només l’hauràs de fer una vegada.

Si introdueixes diverses vegades l’usuari/contrasenya d’una manera incorrecta el compte es bloquejarà i es mostrarà el missatge següent: “El compte està bloquejat temporalment. Ha superat el nombre d’intents. Torni-ho a provar més tard.”

Hauràs d’esperar una hora per tornar a intentar accedir-hi.

  • Recorda esperar 72 hores des de la contractació de l'assegurança per a poder registrar-te correctament.

  • Omple les teves dades i selecciona el tipus d'assegurança: salut, sental, automòbil…

  • Depenent del tipus d'assegurança et demanarem algunes dades addicionals: Si tens una assegurança de salut, et demanarem el número de targeta o pòlissa. Si tens una assegurança d’automòbil, et demanarem el número de matrícula o l'expedient.

  • Tria el document amb el qual et vols registrar, el pots fer amb el teu DNI, NIE o Passaport.

  • Si et registres amb el teu DNI, has d'introduir el número amb 8 dígits (emplenant-lo per davant amb un 0 –zero-, en cas necessari). Recorda incloure també la lletra.

  • Et demanarem un email per a completar el registre. Aquest no pot haver estat utilitzat per un altre usuari registrat.

  • En el cas que continuïs tenint problemes per a registrar-te, podràs utilitzar el xat situat en la part inferior del registre o s'activarà el xat automàticament en cas d'error

Revisa la safata d’entrada de l'e-mail i accedeix-hi a través del link d’activació del compte.

En cas que el problema continuï, contacta amb nosaltres a través del 900 50 50 40.

 

Pot ser que estiguis introduint un e-mail diferent del que vas fer servir quan et vas registrar, comprova-ho. Si és correcte, revisa la safata de spam correu brossa.

En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del 900 50 50 40.

A les pòlisses en què l’únic assegurat és menor (malgrat que el prenedor sigui major d’edat) no és possible registrar-lo