Els Premis Salut Activa fomenten la vida activa entre els més grans de 60 anys

Publicat: 09-05-2023
Salud activa

Madrid, 9 de maig de 2023.- SegurCaixa Adeslas, companyia asseguradora integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, ha lliurat els Premis Salut Activa, que reconeixen i donen visibilitat a les persones actives que cuiden la seva salut a partir dels 60 anys. En aquesta segona edició, efectuada en col·laboració amb CaixaBank i la Fundació Edad&Vida, es van presentar 233 testimonis en vídeo i 191 relats, tots els quals es poden consultar a https://www.premiosaludactiva.com.

Després d’una fase de votació popular i el filtre d’una comissió tècnica que va triar els deu finalistes, un jurat va seleccionar els guanyadors d’aquesta edició per a cada categoria, els quals van rebre el guardó i una tauleta tàctil. A més, s’ha editat un llibre en format digital per donar a conèixer les històries guanyadores i així inspirar altres persones grans.

Amb una gran afluència de públic i retransmesa en directe, la cerimònia de lliurament es va dur a terme a Barcelona, amb l’assistència del director de Negoci de CaixaBank, Jaume Masana, i del director de Marketing i Clients de SegurCaixa Adeslas, Israel Escacho.

“Els avenços científics ens permeten detectar abans les malalties per combatre-les de manera més eficaç i eficient, però no poden substituir la incorporació en el nostre dia a dia de bons hàbits i la vida activa. Per això estem molt agraïts a tots els qui han participat en aquests premis, ja que les seves propostes són una font d’inspiració per prevenir patologies o controlar-les quan ja s’han manifestat”, va explicar Israel Escacho. Per la seva banda, Jaume Masana va declarar que “des de CaixaBank contribuïm a donar visibilitat a les persones grans perquè, d’aquesta manera, ajudem a difondre tot el que poden aportar aquestes generacions, que és molt. Particularment en l’àmbit de la vida saludable i els bons hàbits, l’experiència de les persones premiades és exemplar com a referent social a tots els nivells”.

L’OMS ha establert el període de 2020-2030 com la Dècada de l’Envelliment Saludable, amb una premissa clara:“La bona salut afegeix vida als anys”. En el marc d’aquest canvi cultural, SegurCaixa Adeslas ofereix solucions asseguradores que cobreixen totes les necessitats al llarg del cicle vital. Para una atenció especial al segment sènior, en el qual ha estat pionera oferint una assegurança de salut adaptada a les necessitats específiques d’aquest període vital.

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el President Executiu i Javier Murillo, el Director General.