SegurCaixa Adeslas, patrocinadora principal dels tornejos espanyols del circuit Premier Padel

Publicat: 27-02-2024

Madrid, 27 de febrer de 2024. - SegurCaixa Adeslas, companyia pertanyent al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, serà patrocinadora principal dels tornejos de les categories de més nivell que se celebrin enguany a Espanya, dins del circuit professional Premier Padel. L’asseguradora també serà present al Tour Finals de Barcelona, que tancarà el calendari 2024. Així mateix, continuarà comptant en aquesta competició amb jugadors i jugadores que conformaran l’Adeslas Padel Team.

La signatura del conveni de col·laboració renova el compromís de la companyia amb el pàdel de primer nivell, en un moment de gran creixement i exposició internacional d’aquest esport. El circuit professional Premier Padel, que té el suport de la Federació Internacional de Pàdel, s’ha posat com a objectiu consolidar el bon moment que viu aquest esport i impulsar-lo en altres països i en nombre d’aficionats.

Carlos Hernández, Director General Adjunt de Negoci de SegurCaixa Adeslas, ha destacat la importància de ser a l’avantguarda mundial del pàdel: “Adeslas promou els hàbits de vida saludables, com és la pràctica de l’esport. És sinònim de proximitat i professionalitat, però també d’excel·lència en tots els àmbits. Hem acompanyat el pàdel en el seu creixement i fins al seu nivell actual, i volem continuar fent-ho a través dels millors tornejos i jugadors”.

El circuit ha començat la temporada aquest 26 de febrer a Riad i arribarà a Espanya el 29 d’abril, amb el P2 de Sevilla.

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el president executiu i Javier Murillo, el director general.