REEMBORSAMENT DE DESPESES DE
FARMÀCIA EXTRAHOSPITALÀRIA

Reembolso gastos farmacia Adeslas

Adeslas et volem ajudar a cuidar el que fa gran la teva empresa: els empleats.

Només per renovar l’assegurança de salut

reemborsament_en_despeses_de_farmacia

* Consulta les condicions de la promoció aquí.

Indicacions

Per a tots els assegurats inclosos a la pòlissa en el moment de la renovació per al 2021 i sempre que la pòlissa estigui en vigor l'1/1/2021.

Composició

Cobertura del 50 % de l’import de la despesa en farmàcia extrahospitalària fins a 200 € per assegurat*.

Instruccions d’ús

Informa els assegurats* de la pòlissa perquè es puguin beneficiar d’aquesta promoció

Com es fa un reemborsament a l’Àrea Clients

Més informació

 

Caducitat

La cobertura de reemborsament de despeses de farmàcia és de caràcter excepcional, estarà activa els 12 mesos següents a la renovació i no es renovarà passat aquest període

A Adeslas posem a la teva disposició els nostres nous serveis digitals per cuidar la teva salut:

Recorda que amb Adeslas accedeixes als avantatges següents:

  • Adeslas Salud y Bienestar: per fer realitat els teus propòsits de salut, aquesta plataforma digital t’acompanya en el dia a dia per millorar l’estil de vida i la gestió activa de la salut. Més informació.
  • Serveis de salut digital: en qualsevol moment i des de qualsevol lloc podràs accedir als nostres serveis de salut digital (videotrucada o teleconsulta, xat d’orientació mèdica, recepta electrònica privada, autoritzacions on-line, reemborsaments, etc. Més informació.
  • Proves de detecció de la COVID-19: per als supòsits que no cobreixen les pòlisses d’assegurança d’assistència sanitària, Adeslas ofereix, a tots els assegurats d’assistència sanitària, la possibilitat de fer-se aquestes proves a preus especials en una selecció de centres sanitaris. Més informació.

*Descripció de la cobertura de farmàcia extrahospitalària: SegurCaixa Adeslas garanteix, en les condicions i amb els límits i requisits que es detallen tot seguit, la cobertura temporal de la prestació farmacèutica extrahospitalària que necessitin els assegurats:

  • El prenedor de la pòlissa ha de ser una persona jurídica i dels productes Adeslas Negocis o Adeslas Empreses, en la modalitat d’assistència sanitària, de quadre mèdic o de reemborsament de despeses, amb dental o sense.
  • Aquesta cobertura la podran gaudir tots els assegurats inclosos a la pòlissa, i hauran d’estar donats d’alta en el moment de la renovació durant el 2021.
  • Aquesta cobertura estarà activa durant els 12 mesos següents després de renovar la pòlissa el 2021 i no es renovarà passat aquest període.
  • Per poder gaudir d’aquesta cobertura, la pòlissa ha d’estar en vigor l’1 de gener de 2021. Quan hagi passat aquest termini, la cobertura quedarà anul·lada.
  • La cobertura esmentada inclourà el reemborsament del 50 %, amb un límit de 200 € per persona i any, de les especialitats farmacèutiques dispensades en farmàcies, prescrites per un facultatiu del quadre mèdic i que, en la data de la dispensació, estiguin dins de les que finança el Sistema Nacional de Salut i que siguin necessàries per als tractaments o les patologies que cobreix la pòlissa.

 

SegurCaixa Adeslas assumirà aquesta cobertura mitjançant el sistema de reemborsament de despeses, per a la qual cosa l’assegurat haurà d’emplenar el formulari de sol·licitud de reemborsament i adjuntar-hi:

  • Original de la prescripció en què haurà de constar:
    • la identitat del facultatiu que l’estén, la seva signatura i el número de col·legiat
    • la identitat del pacient
    • la identificació del producte receptat
  • Document acreditatiu del pagament

El formulari està disponible a l’Àrea Client i des d’allà es pot gestionar la sol·licitud de reemborsament.

 

Informació legal i protecció de dades

Informació legal: recorda que pots desistir del contracte, sense haver-ne d’indicar els motius i sense que se t’apliqui cap penalització, durant els primers trenta dies naturals des de la data en què l’assegurador et faciliti la documentació corresponent a la pòlissa.  

Informació bàsica sobre protecció de dades: SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, com a responsable del tractament,tracta les dades personals que es facilitin per tramitar la simulació d’assegurança i per fer el perfilat per calcular l’import de la prima. Si no es formalitza la pòlissa, quan hagin passat deu dies hàbils des de la data de finalització de validesa d’aquesta simulació les dades que contingui es cancel·len. Així mateix, les dades de contacte es fan servir per enviar-te la informació derivada de la sol·licitud, que pot generar una trucada al telèfon que s’ha informat en el procés de tarifació, com també fer-te arribar la informació a través del correu electrònic que has facilitat.  
Les dades que es faciliten no se cedeixen a tercers, tret d’obligació legal o per prestar el servei. Pots consultar més informació sobre la política de protecció de dades de SegurCaixa Adeslas i, especialment, sobre com pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i altres, a la pàgina web següent: https://www.segurcaixaadeslas.es/ca/proteccio-de-dades