SegurCaixa Adeslas S.A. de Seguros y Reaseguros utiliza cookies propias y de terceros en este sitio web para mejorar sus servicios, elaborar información estadística y mostrar publicidad, contenidos o servicios personalizados a través del análisis de su navegación para lo cual es necesario compartir datos y perfiles no vinculados directamente a su identidad con operadores publicitarios y otros intermediarios. Si sigue navegando entendemos que acepta su uso. Puede obtener más información sobre el uso de las cookies en nuestra Política de Cookies
Inicia
SegurCaixa Adelas

SegurCaixa
PROTECCIÓ JURÍDICA


Per a la teva vida privada i familiar.
Un equip d'advocats a la teva disposició per defensar els teus interessos

Revisió de documents

Revisión de documentos

Revisió i ajuda en documentació jurídica. 

Orientació jurídica telefònica

Orientación jurídica telefónica

Atès per advocats per a l'assessorament legal en l'àmbit de la vida privada i familiar.

10% de descompte

10% de descuento

10% de descompte en tenir contractada una SegurCaixa Hogar.

Objectiu de l'assegurança

Objetivo del seguro

Una assegurança amb la qual tindràs una protecció jurídica personalitzada per cobrir les teves necessitats i drets legals en la teva vida particular i familiar.

Durada de l'assegurança

Duración del seguro

La durada de l'assegurança és anual. En finalitzar l'anualitat l'assegurança es renova automàticament.

Forma de pagament

Forma de pago

Pots escollir entre una forma de pagament anual, semestral, trimestral o mensual.


Cobertures de la modalitat Bàsica:

  • Assistència jurídica telefònica i gestió documental.
  • Reclamació de danys corporals, materials i com a vianant.
  • Defensa fiscal.
  • Reclamació per incompliment de contractes de serveis, coses mobles i subministraments
  • Drets relatius a l'habitatge habitual i ocupació il·legal.

Cobertures de la modalitat Completa:

  • A més de les garanties de la modalitat bàsica, inclou:
  • Prestació per separació o divorci.
  • Defensa laboral i en relació al servei domèstic.
  • Defensa i reclamació del propietari en processos de desnonament, i en casos de robatori d'identitat a Internet.

Exemples:

GARANTIA DE ROBATORI D’IDENTITAT PER INTERNET

Amb manipulacions es crea una pàgina, que imita per exemple Facebook, Twitter, Hotmail, etc. Reps un correu d’aquesta pàgina amb un enllaç per a anar-hi. Hi vas fent clic en l’enllaç i hi entres amb les teves dades, de manera que ja les tenen per a poder entrar a la pàgina real, veure els teus correus i gestionar-los. Si és el correu electrònic de l’empresa, poden veure els teus clients i, per exemple, millorar-los les condicions i prendre-te’ls; si t’han de fer algun pagament, els poden enviar un missatge electrònic contestant i donar-los el seu número de compte. Reps un correu d’una entitat bancària o d’Amazon, per exemple, en què et demanen que confirmis o canviïs la contrasenya i actualitzis les dades. Com que introdueixes la contrasenya antiga i la nova, els facilites les teves dades, com ara de la targeta o del compte bancari si ho tenies desat, i així es queden aquestes dades i poden fer compres per tu.

DANYS EN EL COMERÇ ASSEGURAT PER OBRES EN EDIFICI CONFRONTANT

Durant la rehabilitació de l’edifici contigu, l’empresa de reformes els va ocasionar danys en l’entroncament de la llum per culpa d’haver deixat runes sobre la instal•lació elèctrica, cables pelats, etc. L’empresa va reconèixer la responsabilitat i els van dir que no patissin perquè ells tenien assegurança. Tanmateix, com que l’assegurat no la va assumir, va haver de pagar els serveis d’un lampista, que hi va efectuar una reparació provisional. SegurCaixa Adeslas va sol•licitar a un arquitecte que valorés els danys. L’assumpte es va encarregar llavors al nostre despatx d’advocats de la zona, que va reclamar la reparació dels danys a l’empresa que va fer les obres. La companyia asseguradora de l’empresa de reformes va sol•licitar la documentació que acredités aquests danys. Després d’un període de negociació entre la companyia causant i el nostre despatx d’advocats, l’assegurat va decidir acceptar una indemnització lleugerament inferior a la sol•licitada, a causa de la depreciació per vida útil del material elèctric, i així es va tancar l’expedient després de signar la liquidació.

GARANTIA D’ASSETJAMENT MOBBING IMMOBILIARI

Un llogater d’un habitatge que s’integra en un edifici antic amb un lloguer de molts anys. La resta dels inquilins se n’han anat i és l’únic de l’edifici. Al propietari li interessa vendre l’edifici sense inquilins per enderrocar-lo i fer una nova construcció. Perquè se’n vagi de l’habitatge li puja la renda, lloga la resta dels pisos a veïns molestos, canvia el número de compte on s’ha pagat fins ara la renda i al•lega que no li ha pagat per iniciar un procediment de desnonament.

Vols que et truquem per calcular tu pressupost?

Sol·licita trucada

T'estimes mès contactar amb un assessor personal?

Busca la teva oficina





Plazos de carencia establecidos para todas las modalidades

  • General: En los conflictos contractuales: 3 meses
  • Derechos relativos a la vivienda habitual y ocupación ilegal: 3 meses
  • Prestación por separación o divorcio: 12 meses
  • Defensa y reclamación del propietario en procesos de desahucio: 3 meses

 

DOCUMENTS D´ INTERÈS

No hi ha documents

PREGUNTES FREQÜENTS

902 242 242

TERMINOLOGIA UTILITZADA

    Buscador de términos
     Accés clients

    Ja tens una assegurança amb Adeslas?

    Dóna’t d’alta a l’Àrea Privada per consultar els productes contractats o fer gestions